WYCIECZKA DO GDYNI I GDAŃSKA

17 maja wybraliśmy się na wycieczkę do Gdyni i  Gdańska. Już o siódmej byliśmy gotowi do wyjazdu. Wsiedliśmy do autobusu i wyruszyliśmy z biurem turystycznym ,,Monika” w drogę. Tak rozpoczął się ten niezwykły dzień uczniów z klas III- VI. Do celu jechaliśmy ponad trzy godziny, ale wcale się nie nudziliśmy. Co prawda niektórzy od razu wyjęli poduszeczki i  próbowali spać, ale reszta ochoczo zabrała się za jedzenie przysmaków, które rodzice zapakowali do plecaków. Około 11 dotarliśmy do Centrum Nauki ,, Experyment” w Gdyni. Pobyt w Centrum okazał się niezwykle ciekawy i półtorej godziny minęło jak chwilka. Wszyscy stwierdzili, że to świetne miejsce, w którym można się uczyć przez zabawę.  Potem wsiedliśmy do autokaru i ruszyliśmy do Gdyńskiego Akwarium. Tam mogliśmy zobaczyć kolorowe ryby, wielkie żółwie, piękne koralowce i mnóstwo innych niezwykłych mieszkańców wodnego świata. Po zwiedzaniu Akwarium przyszedł czas na obiad. Potem kupowaliśmy pamiątki i oglądaliśmy statki. Gdy już wydaliśmy pieniądze, bo pamiątki z wycieczki zostały kupione, ruszyliśmy do Gdańska. Tam czekała nas kolejna niespodzianka – ogród zoologiczny. To bardzo  atrakcyjne miejsce. Zachwyciły nas wszystkie zwierzęta, ale największą sympatię wzbudziły małpy, które przed nami wyprawiały ,,małpie figle”. Czas w zoo minął bardzo szybko i musieliśmy wracać do domu. Słychać było westchnienia, że warto by jeszcze zostać, bo było super. Niestety musieliśmy już wsiadać do autokaru i udać się w drogę powrotną. Do Parsęcka dotarliśmy przed 22. Wszyscy byli zmęczeni, ale zadowoleni. To była naprawdę bardzo fajna wycieczka.